week 15 last but not least - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lana harmsel - WaarBenJij.nu week 15 last but not least - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lana harmsel - WaarBenJij.nu

week 15 last but not least

Door: lana ter harmsel

Blijf op de hoogte en volg lana

09 Juli 2012 | Nederland, Amsterdam

Bon Tardi,

Alweer mijn laatste reisverslag vanuit dushi Korsou...!!

Ik zal nog even snel met jullie mijn laatste week doornemen.

Maandag heb ik samen met Michelline Linda, Lieke en Mike naar Hato gebracht en op het vliegtuig gezet. Bij thuiskomst was het wel heel stil in huis, niet heel leuk dus..

Verder had ik niet zoveel gedaan vandaag.

Dinsdag ben ik samen met Michelline Punda in geweest om nog een beetje te shoppen en een lekker ijsje te scoren. Het was aardig bewolkt dus een bezoekje aan het strand zat er daarom ook niet in helaas!

Woensdag ben ik wel lekker naar het strand geweest. Cas Abou! Heerlijk strand om te liggen, met helder blauw water.

Donderdag heb ik een dagje bij Saint Topez dooorgebracht.

Vrijdag, ik weet eigenlijk niet meer zo goed wat ik heb gedaan! haha...

zaterdag ben ik weer nog even Punda in geweest want ik was wat vergeten te kopen!! daarna door naar Saint Tropez, het was er heel rustig, dus had mooi het zwembad voor mij alleen. Hierna ben ik nog even naar Jan Thiel beach geweest om mn teennagels weer mooi te laten lakken. hier had ik ook even een lekker pizzatje gescoord en meegenomen naar huis...

Zondag ben ik begonnen met het inpakken van mijn koffers. Dit was eigenlijk zo gepiept! Een vuilniszak vol kleding en andere zooi blijft achter. Dat scheelt weer in gewicht. (Hoop dat het niet alsnog te zwaar is nu!!)
Daarna ben ik gaan inchecken, en weer door naar het strand uiteraard! Even de laatste zonnestralen meepakken!
Om 15.00u had ik niet meer de rust om te blijven liggen en ben ik maar weer huiswaarts gekeerd. Om 18.00u kwam Michelline bij mij want we gingen eerst samen naar de carwash en daarna uit eten.
Ik moet de auto weer schoon afleveren, en aangezien het niet een heel goed idee is als ik hier aan de weg zelf de auto ga wassen (toeterende autos's en antillianen die je na fluiten) ben ik naar BOB autowas geweest. Binnen no-time was de binnen en de buiten kant fris en schoon.
Toen door naar de tropen om naar nog even lekker een hapje en een drankje te doen. Het was erg gezellig. Ook hebben we nog 2 kindjes van stage gespot!

Eenmaal weer thuis heb ik Michelline nog een boodschappentas vol met drank en luchtbedden en andere dingen mee geven, want ja daar heb ik hier toch niks meer aan..

En toen was het bedtijd.

En nu is het alweer maandag... mijn laatste halve dag hier op Curaçao. Ik ga zometeen de laatste voorbereidingen treffen voor mijn vertrek. Om 11.00u komt Michelline weer hier. Rond 12.30u zullen we vertrekken richting Hato. Ik vlieg om 16.00u Curaçaose tijd en land dinsdag om 7.00u Nederlandse tijd. Dat wordt dus een nachtje doorhalen, aangezien ik nooit in het vliegtuig kan slapen!!

Ik vond het super leuk om dit weblog bij te houden van de afgelopen 3 maanden, en natuurlijk ook dat jullie mij gevolgd hebben!!
Veel leuke reacties gehad! Dat heeft mij ook geholpen om deze 3 maanden tot een groot succes te maken!
Ik had dit avontuur noooit willen missen!!

Ayo Dushi's en tot in Nederland...
Daar vertel ik jullie PERSOONLIJK hoe mijn terugvlucht is verlopen..!!!

AYOOO

  • 09 Juli 2012 - 12:18

    Lisette Hallink:

    Leuk om al je verhalen te lezen!! En ik wens je een hele goede terug vlucht weer naar huis!! Neem aub ook de zon mee haha

  • 09 Juli 2012 - 12:23

    Alle Haasjes:

    We verheugen ons er nu al op... tot gauw!

  • 09 Juli 2012 - 18:58

    Monique..:

    Fijn dat je weer thuis komt maar jammer dat we jou weekelijkse verhalen moeten missen. Het was zo'n vast moment op de zondagavond.. Hopelijk heb je zelf ontzettend genoten. Soms duurde het waarschijnlijk nog onwijs lang maar soms zal de tijd ook erg snel zijn gegaan. Maar acheraf mag je blij zijn dat je deze kans kreeg, én zal je het nooit meer vergeten. Bedankt voor die drie maanden dat wij er ook bij mochten zijn en dat je het met ons wilde delen... xxx xxx bedankt meisie!!!


  • 11 Juli 2012 - 15:32

    HELLO:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

stage Curaçao

Recente Reisverslagen:

09 Juli 2012

week 15 last but not least

01 Juli 2012

week 14

24 Juni 2012

week 13

17 Juni 2012

week 12

10 Juni 2012

filmpjes
lana

Actief sinds 12 Maart 2012
Verslag gelezen: 1950
Totaal aantal bezoekers 18301

Voorgaande reizen:

26 Maart 2012 - 10 Juli 2012

stage Curaçao

Landen bezocht: