voorbereiding - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van lana harmsel - WaarBenJij.nu voorbereiding - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van lana harmsel - WaarBenJij.nu

voorbereiding

Door: lana ter harmsel

Blijf op de hoogte en volg lana

14 Maart 2012 | Nederland, Nijverdal

Hallo Allemaal,

Alle voorbereidingen zijn getroffen. Mijn verblijf, stage en papierwerk is geregeld. Ik ben er helemaal klaar voor! Alleen mijn koffer moet nog ingepakt worden. Daar kan ik al wel bijna mee beginnen want over 11 dagen is het al zover, dan vertrek ik samen met Michelline, Linda, Lieke en Mike naar CURAÇAO..!! Ik ben de dagen al aan het aftellen.
Hier en daar heb ik nog een afscheitsfeestje van vrienden en familie, en dan kan ik mijn 9 kids gaan ontmoeten.
Ik heb al contact gehad met mijn coach op Curaçao. Zij kon mij vertellen dat ik 9 kinderen in de groep heb, groep 2/3. Het zijn 8 kinderen van spaanse afkomst en 1 chinees jongetje die papiamentu spreekt, dus dat beloofd wat. Ik ben heel benieuwd hoe dat zal gaan.

Mijn nieuwe reisverslag zal ik vanuit Curaçao schrijven..!

tot dan...

  • 21 Maart 2012 - 09:49

    Yvette:

    Ik ga je volgen vanaf hier!! X

  • 26 Maart 2012 - 08:38

    Teun En Gijs:

    Dag Lana!

    We vonden het een erg gezellig afscheidsfeestje en wensen je heel veel plezier!
    Wij hebben al weer zin in het welkom thuis-feestje ;)
    Maar eerst; Genieten!

    Dikke knuf van ons!

  • 26 Maart 2012 - 08:47

    Romy:

    zo'n raar idee dat jullie gewoon niet meer in Nederland zijn! Heel veel plezier daar, ga lekker van de zon genieten en doe maar veel mooie herinneringen op!!
    Liefs Romy

  • 26 Maart 2012 - 09:49

    Jan Hallink:

    Fijne vakantie...uh bedoel stage!!!

  • 26 Maart 2012 - 19:10

    Chantal:

    Hey Lana! Heel veel plezier op Curacao!
    Ik zal je belevenissen volgen vanuit Nederland! Groetjes, Chantal en de rest van de Jan Barbier.

  • 28 Maart 2012 - 20:54

    Mam:

    Lieve Lana, hoe is het?
    Ik kan je niet bereiken per telefoon...is er iets mis met de verbinding?
    Laat snel wat van je horen
    XXX

Verslag uit: Nederland, Nijverdal

stage Curaçao

Recente Reisverslagen:

09 Juli 2012

week 15 last but not least

01 Juli 2012

week 14

24 Juni 2012

week 13

17 Juni 2012

week 12

10 Juni 2012

filmpjes
lana

Actief sinds 12 Maart 2012
Verslag gelezen: 416
Totaal aantal bezoekers 18309

Voorgaande reizen:

26 Maart 2012 - 10 Juli 2012

stage Curaçao

Landen bezocht: