daar zijn we dan! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lana harmsel - WaarBenJij.nu daar zijn we dan! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lana harmsel - WaarBenJij.nu

daar zijn we dan!

Door: lana ter harmsel

Blijf op de hoogte en volg lana

28 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

lieve iedereen,

Het eerste bericht uit Curaçao.!

nadat ik afscheit had genomen van de hele familie en mn vrieden kan de reis beginnen. Michelline was Zondags al bij mij gekomen met al haar koffers. Maandagochtend zijn we in alle vroegte naar schiphol gereden. Toen we daar aankwamen moesten we eerst opzoek naar Linda, Lieke en Mike, eenmaal gevonden konden wij ook onze koffers gaan droppen. mijn koffer woog 22,9 perfect ingepakt dacht ik zo! We konden daarna ook direct doorlopen naar het vliegtuig en instappen. Dit ging allemaal super snel, ik ben nog nooit zo kort op schiphop geweest voor vertrek, (misschien waren we ook wel een beetje laat).

In het vliegtuig heb ik me prima vermaakt met het kijken van een paar filmpjes, kletsen, eten, en spelletjes doen met Michelline en Linda. Na zn 9 uur gevlogen te hebben kwamen we eindelijk aan op Curaçao. Pfff en wat was het warm in onze lange broeken.
We konden gelukkdig direct onze koffers van de band halen en waren daarom ook zou buiten waar Urvin op ons stond te wachten, hij heeft ons naar het huis gebracht, waar Nina op ons stond te wachten om ons een rondleiding te geven door het huis.

Het is een mooi huisje, we delen onze verdieping met nog 4 andere mensen. We hebben een dakteras waar we gezellig kunnen zitten. 'S avonds komen ook de kakkerlakken gezellig op bezoek!

Later op de dag Kwam Nina onze witte Kia Picanto brengen. Het is een leuk autootje en we zijn daarom ook direct een stukje wezen rondrjden. Je verbaasd je echt over de rijkunsten hier. Snelheid?.. mag je zelf bepalen. knipperlichten?.. gebruiken we niet.Éen keer toeteren is inhalen en nog meer van dat soort dingen.
o ja, ze hebben ook nog 3 flitspalen hier op Curaçao alleen hebben die het maar 4 uur volgehouden en daarna zijn ze gesmolten door de zon.

Gisteren hebben we ook nog even het strand verkent, we zijn naar Mambo beach geweest, echt een geweldig strand. Ik ben helaas nu wel een beetje verbrand.

Vandaag zijn er nog geen plannen..

Er volgt snel weer een nieuw verhaal..!

liefs lana

  • 28 Maart 2012 - 21:03

    Romy:

    Haha mag ik daar mijn rijlessen komen doen? wel super lekker dat jullie een auto hebben, en gelukkig bevalt het appartement goed. Wel veel foto's maken en hier neer zetten he!

  • 29 Maart 2012 - 20:22

    Jacoline:

    Hey Laan!
    Dus je bent dr veilig aangekomen, gelukkigg!;P
    Kwist niet dat je met Lieke Noeverman ging, meisje uit Mberg! grappig! Have fun, doe je best en kga je volgen!! Toedels...
    Liefs Mevr. T!:)

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

stage Curaçao

Recente Reisverslagen:

09 Juli 2012

week 15 last but not least

01 Juli 2012

week 14

24 Juni 2012

week 13

17 Juni 2012

week 12

10 Juni 2012

filmpjes
lana

Actief sinds 12 Maart 2012
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 18309

Voorgaande reizen:

26 Maart 2012 - 10 Juli 2012

stage Curaçao

Landen bezocht: