dag 5 op Curaçao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lana harmsel - WaarBenJij.nu dag 5 op Curaçao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lana harmsel - WaarBenJij.nu

dag 5 op Curaçao

Door: lana ter harmsel

Blijf op de hoogte en volg lana

01 April 2012 | Nederland, Amsterdam

Bon bini!!

We zitten alweer op dag 5 van onze reis. Het gaat super snel voorbij..! We vermaken ons hier prima.
Woensdag kwam Michelline ons opzoeken om hun huisje te bekijken, daarna zijn we met z'n 5en in onze kia picanto gestapt en zijn we naar een strand gereden genaamd; grote knip. Het was een hele reis we zijn overal en nergens langs gekomen, van gaten in de weg tot achtbaan heuvels zo hoog. We hebben wel een uur in de auto gezeten en we hadden eerst zoiets van 'dit doen we nooooit meer'. Maar eenmaal aangekomen stonden we allemaal met onze monden open,, wat een super mooi strand. Helder blauw water en witte stranden. GEWELDIG! Nadat we daar een poosje hebben gezeten, zijn we naar Michelline haar huis gereden. Haar moeder had heerlijke home made kippensoep gemaakt.

Donderdagochtend ben ik eerst naar mijn stageadres geweest om kennis te maken met mijn coach en de kinderen. De school ziet er leuk uit. Ook heb ik een leuk schattig klasje van maar liefst 9 kinderen die allemaal spaans spreken, een hele uitdaging dus om die nederlands te gaan leren, maar wel erg leuk.
'S middags hebben we weer de auto gepakt en zijn we richting Punda gereden. Waar we de handelskade en de pontjesbrug hebben bewonderd. We liepen even over de brug naar de overkant naar Otrabanda, en net op het moment toen wij er liepen ging de brug draaien voor de boten die eraan kwamen. Erg leuk om te zien. Eenmaal aan de overkant gekomen zijn we op een terrasje gaan zitten en hebben we onze eerste cocktail genutigd. heerlijk! Daarna nog een paar boodschapjes gedaan en weer naar huis.

Vrijdag hebben we weer een ander strans bezocht genaamd; Kokomo beach. Het waaide die dag erg hard, alles waaide z'n beetje weg en het was bewolkt. Maar wij houden stug vol en ja hoor de zon breekt toch nog even voor ons door.

Vandaag zijn Linda, Mike en ik weer naar Mambo beach geweest, Lieke helaas niet want ze was aardig verbrand. Nadat we daar een paar uurtjes hebben gelegen zijn we weer naar huis gegaan. En tot onze ontdekking waren we nu allemaal verbrand. Mijn schouders beginnen zelf al te vervellen. Niet heel leuk maar goed het kleurt hier wel weer bij (hoop ik). Morgen hebben we nog niks op de planning. Een dagje strand slaan we maar is over. Morgenavond wordt wel onze eerst stap avond. Ben benieuwd!

Zo ik geloof dat jullie nu weer aardig op de hoogte zijn. Sorry voor het lange verhaal, maar het kon niet anders, haha..!!

Volgende week weer een nieuw bericht!

Groetjes hier vanuit Curaçao!!

• 31 Maart 2012 - 23:12

Francien:

Foto's!

• 31 Maart 2012 - 23:38

Lana Ter Harmsel:

Hoi francien, k heb er net een paar opgezet en ook op facebook staan er wat xx

• 01 April 2012 - 09:06

Oma Mod::

leuk om je ervaringen te lezen.nog veel plezier met je spaans ,kan je dat ons leren.groeten van opa! liefs oma!!!!!!!!!

• 01 April 2012 - 16:43

Jan Hallink:

Geloof dat ik ook maar weer ga studeren....Pabo of zo!

• 02 April 2012 - 08:06

Romy:

Wat een klus om die kinderen Nederlands te leren zeg, maar wel super leuk!

• 02 April 2012 - 12:16

Ellen:

Hey Lana,
    Erg leuk om zo op de hoogte te blijven! Hoop dat je geniet! Maar zo te lezen wel met al die stranden ;) dikke kus van ons en natuurlijk van lieke en Mike ook een dikke knuffel!

• 04 April 2012 - 12:42

Yvette:

Haha leuk om je verslagen te lezen & zo op de hoogte te blijven!! En mooie foto`s heb je toegevoegd..!! Wanneer begint je stage precies?

En hoe was de stapavond?? Hahah vast wel mooi!! We gaan snel even appen!
    Ps: Hoe zit het met de tijdsverschil? Is het bij jullie 6 uur vroeger?
    Liefs Yvette

• 04 April 2012 - 13:54

Lana Ter Harmsel:

haa yvetje,,
    ja leuk he.. haha.
    de stapavond was erg gezellig, we hebben veel gelachen om de mensen haha.
    er zit inderdaad 6 uur tijdsverschil in bij jullie is het nu bijna 4uur 's middags en hier bijna 10uur 's ochtends... Je kunt me altijd appen..'
    xx

Verslag uit: Nederland, Amsterdam